Trenerzy – szkolenia dla firm farmaceutycznych

TOMASZ TYNDERENDA

Dyplomowany Trener przez Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Certyfikowany Coach International Coaching Community, Akredytowany Konsultant Insights Discovery , DiSC Classic oraz International Coaching Community.

Twórca i Partner Zarządzający w Firmach: Perspektywa – Szkolenia, Doradztwo, Coaching oraz Perspektywa Outsourcing Pharma. Zajmuje się projektami związanymi z przywództwem i rozwojem kadry kierowniczej, kadry pracowniczej. W firmie odpowiedzialny za rozwój Zespołu Trenerów. Specjalizuje się również w projektach dotyczących zarządzania sprzedażą i zespołami, negocjacjach i komunikacji interpersonalnej. Szkoli Przedstawicieli Medycznych, Aptecznych oraz Handlowych. Prowadzi indywidualny oraz grupowy coaching i szkolenia dla Kadry Zarządzającej. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla firm farmaceutycznych.

Ukończył Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Laboratorium Psychoedukacji, studium podyplomowe Trener Grupowy w Warszawie. Absolwent Wydziału Rehabilitacji na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. student Instytutu Analizy Grupowej ,,Rasztów” w Warszawie. Twórca know-how firm szkoleniowych Schenk Institute, ISD, Perspektywa,

Doświadczenie zawodowe

  • Praktyczne umiejętności zdobywał jako trener oraz osoba zarządzająca szkoleniami w międzynarodowych korporacjach. Tworzył i realizował zaawansowane projekty szkoleniowe, zarówno dla kadry zarządzającej, trenerskiej jak i przedstawicieli handlowych.
  • Tworzył programy typu ,, Executive Coaching” dla kadry kierowniczej.
  • Pracował w działach HR w amerykańskich oraz europejskich korporacjach takich jak: Schering Plough CEAG, Aventis Pharma, Sanofi-Aventis.
  • Zarządzał zespołami Sprzedażowymi jako Krajowy Kierownik Sprzedaży.

Prowadził szkolenia między innymi dla pracowników firm takich jak:

Abbott, Adamed, Alianz, Amara, Aventis Pharma, Animex Grupa, Arctic Paper, Ascensia Diabetes Angelini, Axellus, Asus,Care, Axellus Asus, Alianz, a New Therapy, Artsana, Apteki Niezapominajka, Bayer Diabetes Care, Bayer Schering Pharma, Bauch & Lamb, Boiron, Bioton S.A., Biofarm, Bioderma, Britisch American Tabaco , Cephalon, Chema – Elektromet, Chiesi, Chiesi, Convatec, Computer Service Support S.A., Dagomed-Pharma Sp. z o.o., Dbam o Zdrowie, Delfarma, Dendrite, Dominet Bank S.A., Egis, Emax, Elda-Schneider, Europlant PhytoPharm, FarmaProjekt, Fabory Poland, Expertfitness, Factorinbank, Frosta Sp. z o.o., Gedeon Richter, Glenmark, Ghelamco Group, Hasco, Genzyme, Hasco – Lek, Herbapol Warszawa ICN Polfa Rzeszów, Infor Media Poland, Junghainrich Kimball Electronics Poland Sp. z o.o., Komex, Laboratoria Natury, Labor, Lexis Nexis, Lilly, Lukas Bank S.A., Medicus, Merck, Merial, MSD, Mepha, Mezoderm, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Nepentes, Nutricia, Omega Pharma, Orkla Health, Pfizer Polska, Polpharma, Polfa Warszawa, Polfa Tarchomin, Polimed, Reiffeisen Bank Polska, Robert Bosch, Ratiopharm, Recordati, Sanofi, Sanofi-Aventis, Servier Polska Sp. z o.o., Sack Invent Torfarm S.A., Sygnity, Techdow, Teva Parmaceuticals, Thea Laboratories, Telekomunikacja Polska S.A., Temapharm, Schering Plough, Temapharm, Wincanton Trans European Polska Sp. z o.o., Wirtualna Polska, Europa Park, Europa Distribution Center Sp. z o.o. Winuel, Vitispharma, Verco, Promax Pharma, PIC, Qpharma, Q – Med, Uniwersytet Jagielloński, Zentiva.

Jako Trener i Coach wspiera klientów w zakresie poprawy efektywności działań sprzedażowych i marketingowych. Aktywizuje sprzedaż poprzez zmianę działań i sposobów zarządzania.Specjalizuje się w szkoleniach marketingowych i komunikacyjnych oraz consultingu w tworzeniu startegii marketingowej dla leków Rx. Pracuje z zespołami sprzedaży i marketingu, managerami średniego i wyższego szczebla. Prowadzi szkolenia grupowe i coaching indywidualny. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla firm farmaceutycznych.

Doświadczenie zawodowe

Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Od początku związany z branżą farmaceutyczną . Zdobywał doświadczenie w korporacjach o zasięgu międzynarodowym zarówno brand’owych ( Rhone Poulenc Rorer, Aventis, Sanofi Aventis), jak i generycznych ( Zentiva, Teva) odpowiadając za tworzenie kampanii marketingowych dla produktów na rynku szpitalnym ( Clexane ) i rynku otwartym ( m.in. Clexane, Clexane Forte, Lozap Zentiva, Agen, Torvacard, Metformax, Atractin, Simgal, Mitrip, Atorvox, Indix, Carvetrend ) . W ciagu 12 lat przebył drogę od Przedstawiciela Medycznego, poprzez Junior Product Managera, Product Managera, Senior Product Managera po stanowisko Grup Product Managera.

Prowadził szkolenia między innymi dla pracowników firm takich jak:

Abbott, Adamed, Angelini, Bayer, Biofarm, Boiron, Chiesi, ConvaTec, Egis, Labor , Labolatoria Natury, Gedeon Richter, Glenmark,Hasco, MEDA Pharmaceuticals, Novartis, Nutricia, Polfa Warszawa,PhytoPharm, Sanofi – Aventis, Teva, Verco, Zentiva, Ziołolek.

Prowadził szkolenia między innymi dla pracowników firm takich jak:

Abbott, Adamed, Angelini, Bayer, Biofarm, Boiron, Chiesi, ConvaTec, Egis, Labor , Labolatoria Natury, Gedeon Richter, Glenmark,Hasco, MEDA Pharmaceuticals, Novartis, Nutricia, Polfa Warszawa, PhytoPharm, Sanofi – Aventis, Teva, Verco, Zentiva, Ziołolek.

SŁAWOMIR POŁUBIANKO

RADOSŁAW DĄBROWSKI

Trener, Coach, Konsultant. Akredytowany Konsultant Insights Discovery. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, rozwojowych i komunikacyjnych. Pracuje z zespołami sprzedaży, managerami średniego i wyższego szczebla. Prowadzi szkolenia grupowe, treningi i coaching indywidualny.

Doświadczenie zawodowe

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ma ponad 15 letnie doświadczenie korporacyjne zarówno w firmach polskich jak i międzynarodowych. Pracował w branży Spożywczej, Farmaceutycznej i Medycznej zarówno w firmie brandowej jak i generycznej jako Przedstawiciel Hamdlowy, Reprezentant Medyczny, Trener i Kierownik ds. Szkoleń m.in. w Fournier Group, Polpharma BH i Herbapol Lublin. Jako Trener samodzielnie przeprowadził prawie 400 dni szkoleniowych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla firm farmaceutycznych.

Prowadzi zajęcia grupowe – szkolenia, treningi, warsztaty, zebrania, spotkania robocze zespołów oraz coachingi. Zajmuje się metodyką projektowania szkoleń, badaniami potrzeb grupy docelowej, analizą potrzeb szkoleniowych wytyczaniem celów szkoleniowych i planowaniem adekwatnych działań. Tworzy materiały szkoleniowe, programy, plany szkoleń i scenariusze oraz sposoby ewaluacji procesu szkoleniowego.

Tworzył i prowadził szkolenia między innymi dla pracowników takich firm jak:

Glaxo SmithKline, Pfizer, Sanofi-Aventis, Eli Lilly, Abbott, Zentiva, Teva, Baxter, Sanofi Pasteur, Bayer Diabetes Care, Gedeon Richter, Egis, Chiesi, Adamed, Fresenius Medical Care, Boiron, Biofarm, Glenmark, Recordati, Europlant PhytoPharm, Nutricia, Thea, Zdrovit, Ghelamco, Polfa Warszawa, Celon Pharma, Delfarma, Fenice, Omega Pharma, Verco, Amara, Meda, Moneo Pharma, Merial, ConvaTec, Vitis Pharma, Chema- Elektromet, Labor, Herbapol Lublin, Herbapol Pruszków, Nivea, Danone, Logstor, Sanvivo, It Works, American Institut, Uniwersytet Jagielloński, Pracownicy Starostwa Powiatowego w Płońsku, Youth Travel Polska.

© Perspektywa 2017 – Szkolenia&Doradztwo&Coaching
Obsługa informatyczna Eremsys