[email protected] tel. 530 201 200

Szkolenia

Sztuka Prezentacji - Wystąpienia Publiczne

Coaching Indywidualny

S-TEAM

Standard Pracy Coachingowej dla Kierowników Regionalnych

Czym różni się coaching od wizyty podwójnej? a czym różni się coaching od wizyty towarzyszącej? Jak zmotywować podwłądnych do ich rozwoju? Ja wspierać ich w tym rozwoju? Jak poradzic sobie z oporem w coachingu.

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz na naszym szkoleniu na którym łączymy różne metody od ICC, GROW, EDIC, FISH i inne. 

Szkolenie bardzo praktyczne i warsztatowe zcelujcymi ocenami od uczestników. 

Na naszym szkoleniu nauczymy każdego jak:

  • Przygotowac się do dnai oracy coachingowej
  • Zdelegowac odpowiedzialność za przygotowanie
  • Rozpocząć dzień pracy
  • Poprowadzić sesje coachingową przed wizytą u klienta
  • Omówić coachingowo odbytą wizytę
  • Udzielić motywującego feedbacku
  • Poprowadzić sesję coachingową na zakończenie pracy

Każdy z uczestników tego szkolenia otrzymuje wsparcie od trenera prowadzącego w postaci sesji coachingowych.

Zapytaj o szkolenie

Co zyskujesz?

Wybierając nasze usługi, zyskasz kompetentnego, doświadczonego, skutecznego i elastycznego partnera, który dopasuje się do Twoich potrzeb oraz uwzględni aktualne cele i możliwości.

Innowacyjny know-how

Dostęp do najskuteczniejszych, opracowanych przez naszych specjalistów programów szkoleniowych.

Przewaga nad konkurencją

Indywidualny i dostosowany do Twoich potrzeb plan skutecznego działania, minimalizujący straty i generujący zyski.

Rozwój kompetencji zespołu

Zmiana myślenia i działania z nastawieniem na realizację celów oraz jakość kontaktów interpersonalnych.

Zintegrowanie pracowników

Zespół skoncentrowany na wypracowanej wizji firmy, gotowy realizować założone cele i działać dla jej wspólnego dobra.

Kompetencje indywidualne

Rozwój każdego pracownika oparty na pewności podejmowanych działań i posiadaniu przydatnej wiedzy branżowej

Konkretne rozwiązania

Dopracowany i konkretny plan działania krok po kroku, uwzględniający aktualne możliwości firmy oraz wymogi rynku.