Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych dla Przedstawicieli Medycznych.
Jak mówić by nas słuchano? Jak przygotować efektywną prezentację? Jak poradzić sobie ze stresem?
Proponowane szkolenie jest jednym z najważniejszych, jakie mamy do zaproponowania naszym Klientom.
W trakcie tego szkolenia dostarczamy wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie przygotowania i prowadzenia skutecznych prezentacji publicznych.
Szkolenie pogłębia i utrwala umiejętności przekonywania poprzez prezentację treści do szerokiej grupy odbiorców.
Proces szkoleniowy prowadzony jest przez trenera Perspektywa, posiadającego wieloletnie doświadczenie w obszarze prezentacji publicznej.
Uczestnicy procesu pracują na realnych przykładach z życia zawodowego i efekty będą mogli niezwłocznie zaimplementować w pracy.
Szkolenie zostanie przygotowane tak aby uczestnicy w warunkach treningu przećwiczyli konkretne sytuacje prezentacyjne. Szkolenie będzie naturalnym polem do ćwiczenia i rozwijania umiejętności, które zostały zaproponowane i wypracowane na szkoleniu w trakcie analizy rzeczywistych przypadków.
Cele szkolenia:
- Przygotowanie uczestników do prowadzenia angażujacej prezentacji publicznej.
Plan szkolenia:
- 7 pomysłów jak popsuć swoją prezentacje
- Czynniki sukcesu prezentera
- Zasady zapamiętywania przez osoby dorosłe.
- Aktywność uwagi w czasie prezentacji, różne fazy zaangażowania odbiorcy.
- Środki podnoszące poziom uwagi i skuteczności zapamiętywania.
- Storytelling w trakcie prezentacji.
- Mówienie ,,do'' zamiast mówienia ,,o'' - iInterakcja w trakcie prowadzenia prezentacji.
- Dopasowanie mówcy do audytorium.
- Mowa ciała budująca wiarygodność prezentera.
- Warsztat PCK - Po co? Co? Komu?
- Warsztat ZWS - Zasady Warunki Standardy.
- Analiza MAGIC - prezentacja prowadzącego i dyskusja grupowa.
- Motivation MOTYWACJA
- Audience AUDYTORIUM ze szczególnym uwzględnieniem specjalizacji oraz miejsca.
- Goal CEL
- Issues ZAGDNIENIA
- Circumstances OKOLICZNOŚCI
- Struktura diamentu, czyli Zasada 3P.
- Zadawanie pytań do audytorium .
- Wstęp: pierwsze wrażenie, wybór właściwego tytułu, strategia względem pytań, zaciekawienie.
- Część główna: struktura liniowa, czy równoległa?!; główny scenariusz; ilość informacji; jakość informacji z punktu widzenia odbiorcy; selekcja informacji.
- Zakończenie: podsumuj najważniejsze punkty prezentacji; podkreśl najważniejsze korzyści dla uczestników; pytania od audytorium; pożegnanie.
- Zasada Latarni Morskiej.
- Trudne sytuacje.
- Architektura i zawartość slajdów.
- Content przejścia między slajdami.
Zadzwoń lub napisz po więcej informacji: Tomasz Tynderenda 697 714 732, [email protected]