Zarządzanie Terytorium Promocyjnym dla Przedstawicieli Medycznych.
W trakcie proponowanego szkolenia, dostarczamy wiedzę oraz praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania podległem terytorium na bazie analizy danych sprzedażowych IQVIA,PEX. Analizowane dane: Value, Units, Market Share, Geo Share, Indeks Penetracji PN
Szkolenie oparte jest na grze strategicznej w której uczestnicy, na podstawie informacji o lekarzach, oraz danych sprzedażowych, podejmują decyzje targetowe i aktywności promocyjne.
Gra jest symulacją rzeczywistej sytuacji, w której uczestnicy podzieleni na firmy farmaceutyczne konkurują ze sobą prowadząc działalność promocyjną na określonym terytorium sprzedażowym. Konkurencja może dotyczyć różnych dziedzin terapeutycznych.
Celem gry jest, nauka świadomego podejmowania decyzji biznesowych, zarządzanie relacjami, wykorzystywanie narzędzi i analiza sytuacji w podległym terytorium.
W drugiej części szkolenia uczestnicy wykorzystują wiedzę oraz umiejętności zdobyte w trakcie gry oraz zasady zarządzania podległy terytorium sprzedażowym:
Quality - jakośc wizyty promocyjnej.
Target - profilowanie, segmentacja, targeting, krzywa koncentracji recept.
Quantiti - częstotliwość wizyt.
Proces szkoleniowy prowadzony jest przez trenera specjalizującego się we wdrażaniu podobnych projektów.
Szkolenie będzie przygotowane w oparciu o bieżące specyficzne sytuacje promocyjne dla grupy terapeutycznej. Efektem końcowym szkolenia jest przygotowanie przez każdego uczestnika planu zarządzania podległym terytorium.
W części finałowej każdy z uczestników szkolenia prezentuję plan zarządzania swoim terytorium.
Na każdym etapie procesu świadczymy pełen serwis konsultacyjny.