Wizyta Promocyjna Jednominutowa.
Cele szkolenia:
- Praktyczne przygotowanie Przedstawicieli Medycznych do prowadzenia skutecznej rozmowy promocyjnej w ograniczonym czasie
Doskonalenie umiejętności skutecznego prowadzenia wizyty lekarskiej w nietypowym miejscu np: parking, korytarz itp.
Założenia Programowe:
- Program szkolenia
- Zaplanowanie dnia pracy
- Automotywacja i postawa kluczem do sukcesu
- Budowanie obrazu Przedstawiciela jako wiarygodnego Partnera lekarza w trudnej sytuacji
- Rozumienie aktualnej sytuacji i dopasowanie emocjonalne
- Kontekst komunikacyjny prowadzenia wizyty jednominutowe
- Główne umiejętności w prowadzeniu wizyty jednominutowej
- Najczęstsze błędy w prowadzeniu rozmowy przez telefon z lekarzem
- Powitanie – pierwsze dobre wrażenie
- Komunikaty otwierające, ułatwiające rozmowę
- Trudne sytuacje: odmowa, irytacja, brak kontaktu – jak sobie radzić
- Zbieranie informacji w trakcie rozmowy wizyty jednominutowej
- Technika przekaz promocyjnego w wizycie jednominutowej
- Narzędzia wspierające wizytę jednominutową
- Ćwiczenia praktyczne